Køb julegaverne allerede i dag | Vi bytter indtil d. 1 februar
FAQ

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Vi kan alle sammen komme ud for at have brug for hjælp - og vi vil virkelig gerne hjælpe dig med alt det vi kan! Det nemmeste er helt sikkert at ringe ind til vores søde kundeserice personale på tlf. +45 89 88 17 78

De kan og træffes på mail fra mandag-fredag hvor at de knokler for altid at besvare din mail inden for 24 timer!

Hvis du ringer til os, så husk at have dit ordrenummer klar. Så kan vi nemlig langt hurtigere hjælpe dig med din ordre!

Her er en guide over alle de spørgsmål vi kan forstille os du tænker på:

Ofte stillede spørgsmål og svar på Made4men.dk

Her kan du læse svar på de spørgsmål som vi oftest får fra vores kunder på Made4men.dk.I menuen ovenfor kan du klikke på spørgsmålene under de forskellige kategorier.

Vi håber du finder det svar du mangler, ellers ringer du bare til os på tlf. +45 89 88 17 78

Hvordan handler du hos os?


Vi har forsøgt at gør det så nemt for dig at handle så derfor skal du kun igennem meget få trin for at gennemfører dit køb hos Made4men.dk

  • 1. Find den/de vare som du ønsker skal hjem til at ligge, og læg dem derefter i indkøbskurven, og gå videre til kasen
  • 2. Indtast dine personlige oplysninger (Bare rolig vi passer på dem, med alt vi ejer!)
  • 3. Vælg den forsendelses metode som passer dig, samt betalingmåden der er nemmest for dig (Sikkerheden er i top, så du skal ikke bekymre dig om dine oplysninger)
  • 4. Acceptere vores handels betingelser
  • 5. Et nyt vindue bliver åbnet hvor dine betalingsoplysninger skal indtastet, og købet skal godkendes
  • 6. Du lander nu på vores succes side, hvor at du får ordrenummer og en lille video hvor vi jubler over din pakke!


Til toppen | Kontakt vores kundeservice


Levering med Made4men

Hvornår kan jeg forvente at få mine vare?


Vores lagermedarbejeder er næsten lige så hurtige som lynet. Hvis du bestiller inden kl. 16 i hverdagene så pakker vi dem og sender dem samme dage.
Så når du går og venter i spænding på din pakke fra os, så er det altså fordi postmanden er lidt langsom.
Vi vil derfor anbefale dig at bruge DAO eller GLS.

DAO bruger kun natten på at levere din pakke. Det vil sige, at hvis din, i vores øjne meget vigtige, ordre bliver hentet i dag, levere de den inden næste hver dag kl.10. (Ja det er utroligt at de kan nå det ligegyldigt hvor henne du bor i Danmark)

GLS bruger 1-2 hverdag som også er super hurtigt, og en garanti for at du får din pakke lynhurtigt fra os.

Vi kan levere med PostNord, men som de fleste andre synes vi også at de kan være lidt langsomme. Derfor anbefaler vi en af de to andre muligheder.

Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Kan jeg vælge en anden leveringadresse end min folkeregisteradresse?


Du kan vælge lige den adresse du ønsker. Så om det er arbejdspladsen eller sommerhuset du vil have din trimmer sendt til, er det blot den adresse du angiver i din personligdataer.

Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Hvad koster fragt hos Made4men.dk?


Vi vil altid forsøge at gøre fragten gratis for dig. Vi har flyttet vores gratis fragt grænse ned til 500,-, så vi er endnu tættere på at kunne tilbyde gratis fragt.

Hvis du ikke kan få din ordre op over 500 kr,-, koster den 39 kr,- ligegyldigt hvilken en leveringsmetode du vælger.
De 39 kr,- dækker en del af vores udgifter for at sende din pakke. - Og ja, vi hader også fragten men ellers kan vores forretning ikke løbe rundt desværre. Hvis du vil have muligheden for at kunne få gratis fragt, anbefaler vi dig at tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvor vi i perioder giver rabatkoder til blandt andet fri fragt.

Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Hvor er min pakke henne af?


Ja det er faktisk et rigtig godt spørgsmål. Heldivis er den rimelig nem at løse.
Næsten alle vores pakker er med et tracking nummer. Det er faktisk kun hvis du vælger at pakken skal sendes uden tracking at vi gør det.

Når pakken skal til at forlade vores lager, sender vi dig en mail som hedder: "Hejsa DIT NAVN, vi har netop sendt din ordre" - i denne mail fortæller vi dig at vi har sendt din pakke og samtidig ligger der et tracking nummer og et link du kan trykke på.
Det betyder at du faktisk hele tiden kan se hvor langt din pakke er henne, ligegyldigt hvilken et fragt selsskab du ønsker at bruge. Det er fedt! (Synes vi i hvert fald!)

Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Hvad skal jeg gøre hvis min pakke bliver væk under transporten?


Som sagt i spørgsmålet over her, så kan du altid se hvor din pakke er henne af i verdenen. Men skulle du være så uheldig at din pakke bliver væk under transporten, vil du kunne opleve følgende problemstilling sandsynligvis:

Forsendelser:
DAO:
Vi sender størstedelen af vores pakker med DAO. De yder heldigvis også den bedste service.
Den mest normale måde fejlen bliver opdaget på, er at du har modtaget en beksed om at DAO har leveret pakken hjemme hos dig, men at du altså ikke har fået noget.

Vi anbefaler dig at ringe til DAO og de vil derefter efterlyse hvor pakken er henne - deres tlf: 72 33 08 00. De har op til 72 timer til at finde dine pakke igen.
Den service lever dog ikke helt op til den service vi vil levere til dig. Derfor kan du også ringe på vores telefon: +45 89 88 17 78

Det er dog vigtigt at pointere at DAO levere over 95% af alle deres pakke inden næste dag kl. 10, men deres vilkår hedder sig faktisk 1-3 dage. Derfor kan de først hjælpe med at finde din pakke efter 3 hverdag er gået.
Du kan også ringe til os, og vi kan efterlyse din pakke, men der skal være gået over 24 timer fra pakken seneste var forventet leveret til at vi kan gøre det.

Dvs. hvis du forventede din pakke tirsdag morgen inden kl. 10 og du onsdag stadig ikke har modtaget din pakke, så tøv ikke med at ringe til os. Så lover vi at få problemet løst mens du snakke med vores fantastiske kundeservice medarbejder.

Den hurtigste måde at få fundet din pakke, er ved hendvendelse til DAO selv.

GLS:
Hvis GLS ikke overholder deres levertid på 1-3 dage, så skal du selvfølelig bare kontakte os.
GLS lever med en meget høj sikkerhed dine vare, meeeen der kan jo ske uheld for alle, og det kan også ske for alle de leveringsmetoder som vi bruger.

PostNord:
PostNord har en noget længere leveringtid som hedder 1-5 dage (Oftest i den høje ende).
Skulle du opleve problemer med at din pakke ikke kommer frem, skal du ikke tøve et sekund med at ringe til os.
Vi sørger for at løse dit problem hurtigst muligt, og få din pakke hjem til dig.

Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Mit produkt er ankommet med posten, men er gået i stykker. Hvad gør jeg?


ØV, hvor træls! Det er vi rigtig ked af, og vil rigtig gerne have rettet op på.
Den nemmeste og hurtigste måde er bare at tage fat i Kundeservice og få dem til at få løst problemet med det samme!

Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Der mangler noget i min ordre?


Mangler der noget i din ordre, beklager vi meget - det er altså ikke vores mening.

Der er højest sandsynligt tale om en pakkefejl, og det får vi naturligvis rettet så hurtigt vi kan. Vi håber du har lyst til at ringe til vores søde kundeservice medarbejder, så vi lynhurtigt kan få løst problemet for dig. Når du ringer så altid hav dit ordrenummer klar, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt!

Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Jeg har modtaget et forkert produkt


Det er noget rod. Vi har vidst sovet lidt i timen, og vi er derfor kommet til at lave en pakkefejl, og det beklager vi rigtig meget!

For at vi bedst muligt at kunne rette op på fejlen, bedes du sende en mail til vores kundeservice eller ringe til dem på tlf: +45 89 88 17 78. Hvis du har dit ordrenummer klar, og kan fortælle os hvilket produkt vi er kommet til at sende dig istedet for det produkt du skulle have haft.
Så vil vi hurtigst muligt få sendt det rigtige produkt til dig.

Vi beklager besværet for dig rigtig mange gange..

Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Jeg har skrevet forkert navn/adresse


Skulle du være kommet til at indtaste forkerte leveringsoplysninger, så skynd dig at ring til os så vi hurtigst muligt kan få rette det til så vi kan levere din vigtige pakke, det rigtige sted!

Hvis du sender os en mail, skriver du selvfølelig blot de rigtige oplysninger til os, og skriver hvilken ordre det drejer sig om (ordrenummer). Så kan vi nemlig lynhurtigt rette det.

Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse


Ordrebekræftelser kan have en generelt tendens til at ville ligge sig i spamfiltre, så prøv lige at tage et kig om vi har fået smidt den der først.

SPAM-filtre kan også hedde 'Uønsket Post' eller 'Reklame', alt afhængig af det mailsystem du bruger.

Det sker heldigvis meget sjældent, at vores system ikke får afsendt en ordrebekræftelse til den mailadresse du har oplyst ved placeringen af din ordre faktisk vil vi mene at chancen er under 1% for at vi ikke skulle få den sendt til dig.

Ønsker du en bekræftelse af, at din ordre er gået igennem, bedes du sende en mail til vores kundeservice hvor du oplyser dit fulde navn samt hvilken mailadresse du har registreret dig med, hos made4men.dk.

Så skal vi nok undersøge om ordren er gået igennem og vende tilbage til dig med lynets hast.

Til toppen | Kontakt vores kundeservice



Kan jeg annullere min ordre?


Det står dig frit for at annullere en ordre hos os, hvis den ikke allerede er ved at blive pakket eller allerede er afsendt - så kan vi det desværre ikke nå at stoppe den, da vores lager folk bare pakker så hurtigt.

Hvis du vil have den annullert skal du skynde dig at kontakte vores kundeservice samme dag som ordren er lagt hvis du ønsker at annullere den - ring gerne til os. Vi glæder os altid over at skulle hjælpe vores kunder.

Du bedes oplyse dit ordrenummer og så vil vi undersøge, om vi kan nå at annullere din ordre og i så fald bekræfte annulleringen. Når du ikke at kontakte os inden din ordre er blevet afsendt fra vores pakkeri, eller fortryder du dit køb efter ordren er afsendt, kan du sagtens stadigvæk annullere købet.

Du kan blot nægte modtagelse når Post Danmark leverer din pakke eller selv returnere pakken til os - se punktet: Kan jeg returnere et produkt/ordre?.

Nægter du modtagelse, vil pakken komme retur til os. Vælger du denne løsning, beder vi dig venligst kontakte vores kundeservice pr. mail eller telefon og oplyse herom i god tid, så vi hurtigst muligt kan refundere beløbet for din ordre, når pakken kommer retur til os.

Vi gør i den forbindelse opmærksom på, at Teller og PBS, som håndterer krediteringen, nogle gange kan have en ventetid på 3-7 dage, så der kan gå lidt tid før du kan se pengene på din konto igen.

Til toppen | Kontakt vores kundeservice



Jeg er kommet til at lave for mange ordrer – hvad gør jeg?


Er du ved en fejl kommet til at placere to eller flere ordre, kan du blot ringe eller sende en mail til vores kundeservice og forklare hvilken ordre du ønsker annulleret – så får vi den annulleret i en fart, så vi ikke får sendt for mange ordrer afsted til dig.

Til toppen | Kontakt vores kundeservice



Jeg har ikke modtaget min ordre - hvad gør jeg?


Der kan være flere årsager til, at din ordre ikke er nået frem som forventet. Der er i denne forbindelse nogle ting som du selv kan gøre:

  • Du kan undersøge om du har oplyst korrekt navn og adresse til os (Hvis ikke, kontakt os da)
  • Du kan undersøge om du har synligt navn på døren/postkassen? (Hvis ikke, ret det da og kontakt os)

Har du fået oplyst trackingnummer?
Hvis du følger dette link til Post Danmarks hjemmeside kan du indtaste trackingnummeret og se hvor din pakke befinder sig.
Har du ikke fået oplyst trackingnummer
Skyldes det, at din ordre er sendt som maxibrev. Nogle gange glemmer postbuddet at lægge en afhentningsseddel i din postkasse, hvis der ikke har været nogen hjemme til at modtage pakken. Prøv derfor at gå en tur ned på dit lokale posthus og forhør dig om pakken. Informér dem om, at pakken er sendt som maxibrev (husk billed-id og sygesikringskort).
I begge tilfælde, vil pakken komme retur til os inden for ca. 10-14 dage og så vil vi kontakte dig.Hvis du ikke kan se nogen umiddelbar årsag til, at din pakke ikke er nået frem, kan du altid kontakte vores kundeservice pr. mail.

Til toppen | Kontakt vores kundeservice



Kan jeg tilføje produkter til en eksisterende ordre?


Desværre har vi ikke mulighed for at tilføje produkter til en ordre, der allerede er lagt. Årsagen hertil er, at vi kort tid efter ordren er gået igennem, går i gang med at pakke den. Derudover er din betaling sikret igennem NETS, så vi kan aldrig hæve mere end du oprindeligt bestilte for. Det er din sikkerhed som er i højsædet ved os.

Til toppen



Kan jeg fjerne produkter fra en eksisterende ordre?

Ja, hvis ordren ikke allerede er afsendt eller ved at blive pakket. Vil du have fjernet et produkt fra din ordre, skal du derfor hurtigst muligt kontakte os pr. mail så vi kan vurdere om det kan gøres i tide. Hvis du kontakter os tids nok, vil vi naturligvis refundere beløbet for det produkt, som du ikke ønsker at modtage alligevel.
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Spørgsmål til vores produkter

Har du set vores forskellige guides på hjemmesiden? Her finder du vejledning omkring bl.a. hårtab, intimbarbering, barbering, hudpleje og svedproblemer mm. Derudover har vi også vores eget magasin på made4men, som jævnligt opdateres med artikler omkring gadgets og pleje. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål inde på hjemmesiden, er du naturligvis også meget velkommen til at sende os en mail, så vil vi forsøge at besvare dit spørgsmål bedst muligt, inden for kort tid.
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Er produktet på lager?

Ønsker du at vide om et bestemt produkt er på lager, eller at få af vide hvornår det igen kommer på lager, kan du sende en mail til vores kundeservice, så vil vi undersøge det med det samme og vende tilbage til dig hurtigst muligt. Hvis produktet ikke er synligt på hjemmesiden er det oftest fordi det er midlertidigt udsolgt, men forventes på lager igen. Alle produkter på made4men er på lager, så derfor kan du være sikker på at vi sender din ordre samme dag (Vi tager forbehold for lagerfejl).
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Kan jeg købe reservedele til Remington hos jer?

På hjemmesiden sælger vi et sæt med to afstandskamme, som passer til: HC5150, HC5350, HC5550 og HC5750. Følg dette direkte link.Remington giver os desværre ikke mulighed for at bestille andre reservedele end disse afstandskamme. Men du kan selv gå ind på Remingtons hjemmeside og lede efter det du søger: http://eshop.remington-europe.com/
Til toppen

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Hos www.made4men.dk kan du bestille dine varer online og betale via: Dankort, Visa, Master Card, Maestro, Visa Electron, American Express, V PAY og JCB. Alle priser på helsebixen.dk (på web-adressen https://www.made4men.dk) er inkl. moms. Betalingen vil fremgå på din konto som Firtal Web, da det er vores firmanavn ved PBS.Du skal desværre have et kreditkort for at kunne bestille på made4men.dk. Ved ordrer over 1.000,- eller ved EAN bestilling bedes du kontakte vores kundeservicemail for nærmere info eller se punktet Handel via EAN-fakturering.
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Handel via EAN fakturering

Vi kan sagtens lave en EAN-fakturering til dig eller din virksomed. Det kræver blot, at I tager kontakt til os via vores kundeservicemail. Her bedes I oplyse følgende:
- Hvilke produkter samt antal (gerne inkl. varenumre)
- EAN nummer
- Virksomhedens oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer mv.
- E-mail adressen til EAN-fakturaen (vigtigt)
- Leveringsadresse
Vi gør opmærksom på at vi tager 49 DKR i fakturerings- og håndteringsgebyr for EAN-ordrer og har et minimumsordrebeløb på 500 DKR.
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Er fragten gratis?

Ja - du skal bare bestille for mere end 700,- og så sender vi din ordre fragtfrit. Hvis du bestiller for under 700,- er vi nødsaget til at opkræve DKK 39,- i håndtering for din ordre. Enkelte produkter (såsom boxershorts) giver dig også gratis fragt på hele din ordre.
Til toppen

Leverer I til udlandet?

Vi leverer også gerne til udlandet og gør opmærksom på, at vores priser og leveringstider ændrer sig, når du bestiller til udlandet. Herunder kan du se hvordan vores priser og levering til udlandet hænger sammen:

Destination Pris Leveringstid Tracking
Færøerne 169,- 2-10 hverdage + Evt. toldbehandling Med tracking når muligt
Grønland 169,- 2-6 hverdage + Evt. toldbehandling Med tracking når muligt
Sverige 99,- 1-6 hverdage Med tracking når muligt
Norge 99,- 2-7 hverdage + Evt. toldbehandling Med tracking når muligt
Finland 99,- 2-6 hverdage Med tracking når muligt

Til toppen

Jeg har problemer med at anvende min rabatkode

Vi har lavet en lille vejledning i brug af rabatkoder:

1. Find de produkter du ønsker at købe - helt som normalt.
2. Gå til indkøbskurven.
3. Tryk på teksten "Har du et gavekort?" og derefter kommer et indtastningsfelt frem.
4. Indtast din gavekode i feltet.
5. Tilbuddet er nu fratrukket og du kan gå videre til betaling.


Til toppen | Kontakt vores kundeservice

 

Jeg glemte at anvende min rabatkode da jeg lagde min ordre

Vi har desværre ikke mulighed for at anvende rabatkoder på allerede eksisterende ordrer. Men hvis du kontakter os hurtigt pr. mail kan vi, i nogle tilfælde, nå at annullere ordren, inden den bliver pakket, og så kan du placere en ny ordre, hvor du anvender rabatkoden.
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Jeg vil gerne afmeldes jeres nyhedsbrev og tilbudsmails

Vi følger naturligvis altid dansk lovgivning ang. nyhedsmail, så derfor vil vi naturligvis ikke irritere dig ved at sende nyhedsmails, som du ikke har lyst til at modtage.I bunden af alle vores nyhedsmails kan du altid selv afmelde dig nyhedsbrevet - og hvis dette volder problemer, skal du blot skrive til os på kundeservice og så kan vi hjælpe dig.Det er dog nemmest hvis du selv afmelder dig.
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Jeg har glemt mit log-in til made4men - hvad gør jeg?

Du behøver ikke at være logget ind for at bestille på Made4men, så det behøver du ikke at tænke nærmere over. I praksis hjælper login’et dig blot med at huske din adresse og dine tidligere ordrer - så du kan blot checke ud helt som normalt i stedet.
Til toppen

Kan jeg returnere et produkt/ordre?

Hos os har du altid 20 dages retur-/fortrydelsesret (gældende fra den dag du modtager din ordre). I november og december udvider vi denne returret yderligere, så du kan bytte alle julegaver i hele januar.Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage om f.eks. dufte og cremer må ikke være brudt. Udgiften til returforsendelsen dækkes altid af kunden.Før vi kan håndtere din returnering er det nødvendigt, at du kontakter vores kundeservice pr. mail og gør opmærksom på, at du vil returnere en vare. Når en af vores kundeservicemedarbejdere har svaret dig, kan du sende varen retur til os på den adresse vi oplyser i mailen.OBS! Det er meget vigtigt, at du vedlægger en seddel i din returpakke med dit ordrenummer og endvidere om du ønsker pengene retur. På denne måde kan vi håndtere din sag hurtigt, effektivt og korrekt. Returnerede varer uden ordrenummer vil desværre ikke blive ekspederet.Vi kan ikke garantere, at du får pengene retur for et produkt, før vi har beset produktet i vores varemodtagelse. Hvis vi modtager et produkt, som du ikke kan returnere (f.eks. pga. brudt emballage eller fordi du selv er skyld defekten) vil vi blot sende produktet retur til dig.Se også vores afsnit omkring garanti og returret.
Til toppen| Kontakt vores kundeservice

Kan jeg få tilsendt en faktura?

Du kan sagtens få tilsendt en PDF-faktura pr. mail, hvis du blot sender en mail til vores kundeservice hvor du oplyser dit ordrenummer, og at du ønsker at få en faktura tilsendt.
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Kan jeg ombytte mit produkt til noget andet?

Ønsker du at ombytte et produkt, er det en forudsætning, at de to produkter har den samme pris (f.eks. ved forkerte størrelser) - du kan se de nøjagtige priser på hjemmesiden. Har de to produkter den samme pris, bedes blot du skrive en mail til vores kundeservice hvor du oplyser dit ordrenummer og forklarer hvilket produkt du ønsker ombyttet (og til hvad).Har produkterne derimod ikke samme pris, kan vi desværre ikke lave en traditionel ombytning, da vores system ikke kan håndtere efterbetalinger eller små-krediteringer. Derfor er du nødsaget til at returnere det produkt, som du ønsker ombyttet (se punktet Kan jeg returnere et prdoukt/ordre?). Vi vil ved modtagelsen kreditere beløbet for produktet, og du kan herefter placere en ny ordre på det ønskede produkt.
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Reklamationsret

Du har to års reklamationsret, som er gældende fra den dag du modtager din ordre.Ifølge danske købelov har du, som forbruger, to års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, alt afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og skal ikke forveksles med garanti, som stadigvæk kun er 1 år, gældende fra den dag du modtog varen fra os.Vi ombytter så vidt muligt defekte varer til et nyt produkt, så du får, hvad du oprindeligt bestilte - men vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris, hvis vi ikke har mulighed for at ombytte den.For at vi kan håndtere din reklamation, beder vi dig først sende en mail til vores kundeservice, hvor du oplyser dit ordrenummer og detaljeret beskriver hvad der er galt med produktet – det giver os den bedste mulighed for at behandle din reklamation. En af vores kundeservicemedarbejdere vil inden for kort tid vurdere din sag og vende tilbage med en passende løsning.
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

Hvordan returnerer/ombytter jeg min (jule)gave?

Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage om f.eks. dufte og cremer må ikke være brudt.
Varerne må ikke være testet mere end, hvad man normalt ville gøre i en butik. Det vil sige, at en trimmer ikke må være brugt, hvis den ønskes byttet eller refunderet.
Du skal altid printe og udfylde følgende seddel (alternativt skrive oplysningerne på en seddel, hvis du ikke har en printer):
Returseddel
Ordrer, som sendes retur uden en seddel vedlagt, vil ikke blive behandlet.
Hvis ordren skal ombyttes eller refunderes, skal du selv betale for returfragten.
Hvis produktet er i stykker, og du ønsker et nyt, skal du kontakte vores kundeservice, før du sender noget retur. Så hjælper vi med fragt og genbestilling.
Husk at sende varerne forsvarligt pakket ind, da du er ansvarlig for, at de kommer sikkert retur til os.
Hvis du ønsker et produkt byttet til et andet, kan det kun lade sig gøre, hvis prisen matcher det oprindelige eller er lavere (vi refunderer differencen).
Vi kan desværre ikke håndtere at bytte til et dyrere produkt, da vi ikke kan hæve yderligere på det benyttede kort.
Ønsker du pengene retur, lader vi naturligvis bare handlen gå tilbage og krediterer pengene på det betalingskort, der blev brugt, da varerne blev bestilt. Vi kan desværre ikke håndtere at refunderer til andre betalingskort end det benyttede.
Bemærk venligst at denne proces kan tage fra 3-14 dage alt efter hvor hurtigt PBS og dit pengeinstitut behandler sagen – og ventetiden er desværre ude af vores hænder. 
Til toppen | Kontakt vores kundeservice

 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi bestræber os på løbende at optimere vores 'Ofte stillede spørgsmål' ud fra vores kunders spørgsmål. Derfor er du naturligvis altid velkommen til at henvende dig til vores kundeservice med de spørgsmål du måtte have.

Generelt

Jo tidligere på dagen du kontakter vores kundeservice, jo hurtigere kan vi nå at behandle din henvendelse. Det betyder, at hvis du sender os en mail, enten morgen eller formiddag, kan vi, i langt de fleste tilfælde, nå at håndtere din sag.
Det betyder derfor også, at kontakter du os om eftermiddagen, vil vi som regel først kunne håndtere din sag den følgende dag.

Til toppen