FAQ

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Vi kan alle sammen komme ud for at have brug for hjælp. Vi står derfor altid klar til at hjælpe dig alt, hvad vi kan!

Det nemmeste er helt sikkert at ringe ind til vores søde kundeservice personale på tlf.: +45 89 88 17 78. De kan dog også træffes på mail fra mandag-fredag, hvor de knokler for altid at besvare din mail inden for 24 timer!

Hvis du ringer til os, så husk at have dit ordrenummer klar - så kan vi nemlig langt hurtigere hjælpe dig med din ordre!

Her er en guide over alle de spørgsmål, vi kan forestille os, du tænker på:


Ofte stillede spørgsmål og svar på Made4men.dk

Her kan du finde svar på alle de spørgsmål, som vi oftest får fra vores kunder på Made4men.dk. I menuen ovenfor kan du klikke på spørgsmålene under de forskellige kategorier, og du kommer direkte til svaret på spørgsmålet.

Vi håber, du finder det svar, du mangler, ellers ringer du bare til os på tlf.: +45 89 88 17 78

Hvordan handler du hos os?


Vi har forsøgt at gøre det så nemt for dig som muligt, så derfor skal du kun igennem meget få trin for at gennemføre dit køb hos Made4men.dk

  • 1. Find den/de varer du ønsker, og læg dem derefter i indkøbskurven, og gå videre til kassen
  • 2. Indtast dine personlige oplysninger (bare rolig, vi passer på dem, med alt vi ejer!)
  • 3. Vælg den forsendelses metode der passer dig, samt betalingsmåden der er nemmest for dig (sikkerheden er i top, så du skal ikke bekymre dig om dine oplysninger)
  • 4. Acceptere vores handelsbetingelser
  • 5. Et nyt vindue bliver åbnet hvor dine betalingsoplysninger skal indtastes, og købet skal godkendes
  • 6. Du lander nu på vores succes side, hvor at du får ordrenummer og en lille video, hvor vi jubler over din pakke!




Levering med Made4men

Hvornår kan jeg forvente at få mine varer?


Vores lagermedarbejdere er næsten lige så hurtige som lynet. Hvis du bestiller inden kl. 16 i hverdagene, så pakker vi dem, og sender dem samme dag.

Så når du går og venter i spænding på din pakke fra os, så er det altså fordi postmanden er lidt langsom. Vi vil derfor anbefale dig at bruge DAO eller GLS.

DAO bruger kun natten på at levere din pakke. Det vil sige, at hvis din, i vores øjne meget vigtige, ordre bliver hentet i dag, leverer de den inden næste hverdag kl. 10. Ønsker du derfor din pakke hurtigt, så skal du vælge DAO (ja det er utroligt, at de kan nå det - og det er ligegyldigt hvor, du bor i Danmark)

GLS bruger 1-2 hverdage, som også er super hurtigt, og en garanti for at du får din pakke lynhurtigt fra os.

Vi kan levere med PostNord, men som de fleste andre synes vi også, at de kan være lidt langsomme. Derfor anbefaler vi en af de to andre muligheder.



Kan jeg vælge en anden leveringadresse end min folkeregisteradresse?


Du kan vælge lige den adresse, du ønsker. Du kan få sendt det til arbejdspladsen, sommerhuset eller hjemmet - det er dig, der bestemmer, hvor din pakke skal sendes til. Du skal blot angive den adresse, hvor du ønsker at modtage pakken.

Det er vigtigt, at du husker gadenavnet og husnummeret - vi oplever, at husnummeret bliver glemt - det betyder, at pakken er længere undervejs, da vi skal have bekræftet oplysninger, inden vi sender den afsted. Husk derfor alle dine oplysninger, så går hele processen hurtigere.



Hvad koster fragt hos Made4men.dk?


Vi vil altid forsøge at gøre fragten gratis for dig. Vi har derfor flyttet vores gratis fragt grænse ned til 500,-, så vi er endnu tættere på at kunne tilbyde gratis fragt.

Hvis du ikke kan få din ordre op over 500 kr., så koster fragten 39 kr. ligegyldigt hvilken leveringsmetode, du vælger.

De 39 kr. dækker en del af vores udgifter for at sende din pakke. Og ja, vi hader også fragten men ellers kan vores forretning desværre ikke løbe rundt. Hvis du vil have muligheden for at kunne få gratis fragt, anbefaler vi dig at tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor vi i perioder giver rabatkoder til blandt andet fri fragt.



Hvor er min pakke henne?


Ja det er faktisk et rigtig godt spørgsmål. Heldigvis er den rimelig nem at løse.
Næsten alle vores pakker er med et tracking nummer. Det er faktisk kun, hvis du vælger at pakken skal sendes uden tracking, at vi gør det.

Når pakken skal til at forlade vores lager, sender vi dig en mail, der hedder: "Hejsa DIT NAVN, vi har netop sendt din ordre" - i denne mail fortæller vi dig, at vi har sendt din pakke, og samtidig ligger der et tracking nummer og et link, du kan trykke på.

Det betyder, at du faktisk hele tiden kan se hvor langt din pakke er, ligegyldigt hvilken et fragtfirma, du ønsker at bruge. Det er fedt (synes vi i hvert fald!).



Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke bliver væk under transporten?


Som sagt ovenover, så kan du altid se, hvor din pakke er henne i verdenen, da vi sender med tracking nummer - medmindre du vælger det fra. Skulle du være så uheldig, at din pakke bliver væk under transporten, vil du sandsynligvis kunne opleve følgende problemstilling:

Forsendelser:

DAO:
Vi sender størstedelen af vores pakker med DAO. De yder heldigvis også den bedste og hurtigste service. Den mest normale måde fejlen bliver opdaget på er, at du har modtaget en besked om, at DAO har leveret pakken hjemme hos dig, men at du altså ikke har fået noget.

Vi anbefaler dig at ringe til DAO, og de vil derefter efterlyse pakken - deres tlf.: 72 33 08 00. De har derefter op til 72 timer, til at finde din pakke igen.

Det er dog vigtigt at pointere, at DAO leverer over 95% af alle deres pakker inden næste dag kl. 10, men deres vilkår hedder sig faktisk 1-3 dage. Derfor kan de først hjælpe med at finde din pakke efter 3 hverdag er gået.

Den service lever dog ikke helt op til den service, vi vil levere til dig. Derfor kan du også ringe på vores telefon: +45 89 88 17 78, hvor vi vil hjælpe dig med at efterlyse pakken. Hører du ikke fra DAO inden 24 timer, så skal du endelig kontakte os igen, og vi finder sammen frem til en god løsning.

Det vil sige, hvis du forventede din pakke tirsdag morgen inden kl. 10, og du onsdag stadig ikke har modtaget din pakke, så tøv ikke med at ringe til os. Vi lover at få løst problemet, mens du snakker med en af vores fantastiske kundeservice medarbejdere.

GLS:
GLS har en leverings tid på 1-3 hverdage, og hvis de ikke overholder deres leveringstid på 1-3 dage, så skal du selvfølelig bare kontakte os.

GLS leverer pakker med en meget høj sikkerhed, og de kommer næsten altid frem i hel tilstand, meeeen der kan jo ske uheld for alle, og det kan også ske for alle de leveringsmetoder, som vi bruger.

PostNord:
PostNord har en noget længere leveringstid, der hedder 1-5 hverdage (desværre oftest i den høje ende).

Skulle du opleve problemer med, at din pakke ikke kommer frem, skal du ikke tøve et sekund med at ringe til os. Vi sørger for at løse dit problem hurtigst muligt, så du kan få din pakke hjem til dig.



Mit produkt er ankommet med posten, men er gået i stykker. Hvad gør jeg?


Øv, hvor træls! Lige så træt af det, du er, lige så træt af det, er vi. Det kan ske, at en pakke bliver skadet under posten, da det ofte går hurtigt for dem - og det er selvfølgelig aldrig med vilje.

Den nemmeste og hurtigste måde er bare at tage fat i vores kundeservice, der altid er klar til at hjælpe dig. Det vigtigste er, at du skal tage billeder af det ødelagte produkt og indpakningen, så vi har dokumentation til fragtfirmaet.

Vores kundeservice skal selvfølgelig nok finde en rigtig god løsning til dig, så du får det ødelagte produkt erstattet.



Der mangler noget i min ordre?


Mangler der noget i din ordre, beklager vi meget - det er altså ikke vores mening. Vores lager er ekstremt hurtige til at pakke, og derfor går det sommetider stærkt - det kan glippe, og vi er bare mennesker.

Der er højest sandsynligt tale om en pakkefejl, og det får vi naturligvis rettet så hurtigt, vi kan. Vi håber, du har lyst til at ringe til vores søde kundeservice medarbejdere, så vi lynhurtigt kan få løst problemet for dig. Når du ringer så ha' altid dit ordrenummer klar, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt!



Jeg har modtaget et forkert produkt


Det er noget rod. Vi har vidst sovet lidt i timen, og vi er derfor kommet til at lave en pakkefejl, og det beklager vi rigtig meget!

For at vi bedst muligt kan rette op på fejlen, bedes du sende en mail til vores kundeservice eller ringe til dem på tlf: +45 89 88 17 78. Hvis du har dit ordrenummer klar, og kan fortælle os hvilket produkt, vi er kommet til at sende dig i stedet for det produkt, du skulle have haft, så vil vi hurtigst muligt få sendt det rigtige produkt til dig.

Vi beklager selvfølgelig besværet for dig rigtig mange gange.



Jeg har skrevet forkert navn/adresse


Skulle du være kommet til at indtaste forkerte leveringsoplysninger, så skynd dig at ring til os, så vi hurtigst muligt kan få rettet det til, så vi kan levere din vigtige pakke, det helt rigtige sted!

Hvis du sender os en mail, skriver du selvfølelig blot de rigtige oplysninger til os, og skriver hvilken ordre det drejer sig om (ordrenummer). Så kan vi nemlig lynhurtigt rette det til, inden varen er sendt afsted og det er for sent.



Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse


Ordrebekræftelser har en generel tendens til at komme i spam-filtre, så prøv lige at tage et kig, om vi har fået smidt den der først. Spam-filtre kan også hedde 'uønsket post' eller 'reklame', alt afhængig af det mailsystem du bruger.

Det sker heldigvis meget sjældent, at vores system ikke får afsendt en ordrebekræftelse til den mailadresse, du har oplyst ved placeringen af din ordre. Faktisk vil vi mene, at chancen er under 1% for, at vi ikke skulle få den sendt til dig.

Ønsker du en bekræftelse af, at din ordre er gået igennem, bedes du sende en mail til vores kundeservice, hvor du oplyser dit fulde navn samt hvilken mailadresse, du har registreret dig med hos Made4men.dk.

Så skal vi nok undersøge om ordren er gået igennem og vende tilbage til dig med lynets hast.



Kan jeg annullere min ordre?


Det står dig frit for at annullere en ordre hos os, hvis den ikke allerede er ved at blive pakket, eller allerede er afsendt - så kan vi desværre ikke nå at stoppe den. Vores lager folk pakker hurtigt, så vi kan ikke altid garantere, at vi kan nå at annullere den.

Hvis du vil have den annulleret, skal du skynde dig at kontakte vores kundeservice samme dag, som ordren er lagt, hvis du ønsker at annullere den - ring gerne til os.

Du bedes oplyse dit ordrenummer og så vil vi undersøge, om vi kan nå at annullere din ordre og i så fald bekræfte annulleringen. Når du ikke at kontakte os, inden din ordre er blevet afsendt fra vores pakkeri, kan du altid returnere den - men vi gør selvfølgelig alt for at prøve at annullere den.

Du kan også nægte modtagelse, når din pakke bliver leveret, eller selv returnere pakken til os - se punktet: Kan jeg returnere et produkt/ordre?.

Nægter du modtagelse, vil pakken komme retur til os. Vælger du denne løsning, beder vi dig venligst kontakte vores kundeservice pr. mail eller telefon og oplyse herom i god tid, så vi hurtigst muligt kan refundere beløbet for din ordre, når pakken kommer retur til os.

Vi gør i den forbindelse opmærksom på, at Teller og PBS, som håndterer krediteringen, nogle gange kan have en ventetid på 3-7 dage, så der kan gå lidt tid, før du kan se pengene på din konto igen.



Jeg er kommet til at lave for mange ordrer – hvad gør jeg?


Er du ved en fejl kommet til at placere to eller flere ordre, kan du blot ringe eller sende en mail til vores kundeservice, og forklare hvilken ordre du ønsker annulleret.

Du skal gerne gøre det så snart, du opdager, at du har lagt flere ordrer, da vores lager folk er lynhurtige til at pakke - og det kan ske, at de allerede har pakket pakken, hvis du opdager det for sent.



Jeg har ikke modtaget min ordre - hvad gør jeg?


Der kan være flere årsager til, at din ordre ikke er nået frem som forventet. Der er i denne forbindelse nogle ting som du selv kan gøre:


  • Du kan undersøge, om du har oplyst korrekt navn og adresse til os (hvis ikke, kontakt os da)
  • Du kan undersøge, om du har synligt navn på døren/postkassen? (hvis ikke, ret det da og kontakt os)

Har du fået oplyst trackingnummer?
Hvis du følger dette link til Post Danmarks hjemmeside, kan du indtaste trackingnummeret, og se hvor din pakke befinder sig.

Har du ikke fået oplyst trackingnummer
Har du ikke fået et tracking nummer, så skyldes det, at din ordre er sendt som maxibrev.

Nogle gange kan postbuddet glemme at lægge en afhentningsseddel i din postkasse, hvis der ikke har været nogen hjemme til at modtage pakken. Prøv derfor at gå en tur ned på dit lokale posthus, og forhør dig om pakken.

Informér dem om, at pakken er sendt som maxibrev (husk billed-id og sygesikringskort).
I begge tilfælde, vil pakken komme retur til os inden for ca. 10-14 dage, og så vil vi kontakte dig. Hvis du ikke kan se nogen umiddelbar årsag til, at din pakke ikke er nået frem, kan du altid kontakte vores kundeservice pr. mail.



Kan jeg tilføje produkter til en eksisterende ordre?


Desværre har vi ikke mulighed for at tilføje produkter til en ordre, der allerede er lagt. Vi ved godt, det er træls. hvis du mangler én ting i ordren!

Årsagen hertil er, at vi ikke må trække højere beløb, end I har givet lov til i første omgang - derfor er det af jeres sikkerhedsmæssige årsager. Din betaling er sikret igennem NETS, så vi kan aldrig hæve mere, end du oprindeligt bestilte for. Derudover er det sådan, at vi kort tid efter ordren er gået igennem, går i gang med at pakke den.



Kan jeg fjerne produkter fra en eksisterende ordre?


Ja, du kan godt fjerne en vare fra ordren, hvis ordren ikke allerede er afsendt, eller ved at blive pakket.

Vil du have fjernet et produkt fra din ordre, skal du derfor hurtigst muligt kontakte os pr. mail, så vi kan vurdere, om det kan gøres i tide. Hvis du kontakter os tids nok, vil vi naturligvis refundere beløbet for det produkt, som du ikke ønsker at modtage alligevel.




Spørgsmål til vores produkter


Har du set vores forskellige guides på hjemmesiden? Her finder du vejledning omkring bl.a. hårtab, intimbarbering, barbering, hudpleje og svedproblemer mm.

Derudover har vi også vores eget magasin på made4men, der jævnligt opdateres med artikler omkring gadgets og alle former for pleje (skæg, hud, krop osv.).

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål inde på hjemmesiden, er du naturligvis også meget velkommen til at sende os en mail, så vil vi forsøge at besvare dit spørgsmål bedst muligt, inden for kort tid.




Er produktet på lager?


Ønsker du at vide, om et bestemt produkt er på lager, eller at få at vide, hvornår det igen kommer på lager, kan du sende en mail til vores kundeservice, så vil vi undersøge det med det samme og vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Hvis produktet ikke er synligt på hjemmesiden, er det oftest fordi, det er midlertidigt udsolgt, men forventes på lager igen. Alle produkter på Made4men er på lager, så derfor kan du være sikker på, at vi sender din ordre samme dag (vi tager forbehold for lagerfejl).




Kan jeg købe reservedele til Remington hos jer?


På hjemmesiden sælger vi et sæt med to afstandskamme, som passer til: HC5150, HC5350, HC5550 og HC5750. Følg dette direkte link.

Remington giver os desværre ikke mulighed for at bestille andre reservedele end disse afstandskamme. Men du kan selv gå ind på Remingtons hjemmeside og lede efter det, du søger: http://eshop.remington-europe.com/




Hvilke betalingsmuligheder har jeg?


Hos Made4men kan du bestille dine varer online og betale via: Dankort, Visa, Master Card, Maestro, Visa Electron, American Express, V PAY og JCB.

Alle priser på Made4men.dk (på web-adressen https://www.made4men.dk) er inkl. moms.

Betalingen vil fremgå på din konto som Firtal Web, da det er vores firmanavn ved PBS. Du skal desværre have et kreditkort for at kunne bestille på Made4men.dk.

Ved ordrer over 1.000,- eller ved EAN bestilling bedes du kontakte vores kundeservicemail for nærmere info eller se punktet Handel via EAN-fakturering.




Handel via EAN fakturering


Vi kan sagtens lave en EAN-fakturering til dig eller din virksomed. Det kræver blot, at I tager kontakt til os via vores kundeservicemail. Her bedes I oplyse følgende:

  • Hvilke produkter samt antal (gerne inkl. varenumre)
  • EAN nummer
  • Virksomhedens oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer mv.
  • E-mail adressen til EAN-fakturaen (vigtigt)
  • Leveringsadresse

Vi gør opmærksom på, at vi tager 49 kr. i fakturerings- og håndteringsgebyr for EAN-ordrer og har et minimumsordrebeløb på 500 kr..




Er fragten gratis?


Ja, fragten er gratis, når du bare bestiller for mere end 500 kr., og så sender vi din ordre fragtfrit. Hvis du bestiller for under 500 kr., er vi nødsaget til at opkræve 39 kr. i håndtering af din ordre.

Enkelte produkter (såsom boxershorts) giver dig også gratis fragt på hele din ordre.




Leverer I til udlandet?


Vi leverer også gerne til udlandet, og gør opmærksom på, at vores priser og leveringstider ændrer sig, når du bestiller til udlandet.

Herunder kan du se, hvordan vores priser og levering til udlandet hænger sammen:

Destination Pris Leveringstid Tracking
Færøerne 169,- 2-10 hverdage + Evt. toldbehandling Med tracking når muligt
Grønland 169,- 2-6 hverdage + Evt. toldbehandling Med tracking når muligt
Sverige 99,- 1-6 hverdage Med tracking når muligt
Norge 99,- 2-7 hverdage + Evt. toldbehandling Med tracking når muligt
Finland 99,- 2-6 hverdage Med tracking når muligt




Jeg har problemer med at anvende min rabatkode


Vi har lavet en lille vejledning, når du skal anvende rabatkoder:

1. Find de produkter du ønsker at købe - helt som normalt
2. Gå til indkøbskurven
3. Tryk på teksten "Har du et gavekort?" og derefter kommer et indtastningsfelt frem
4. Indtast din gavekode i feltet
5. Tilbuddet er nu fratrukket, og du kan gå videre til betaling





Jeg glemte at anvende min rabatkode, da jeg lagde min ordre


Vi har desværre ikke mulighed for at anvende rabatkoder på allerede eksisterende ordrer - så det er vigtigt, at du selv husker at indtaste den.

Skulle du komme i tanke om, at du har glemt det, så skal du kontakte os hurtigst muligt pr. mail, så kan vi, i nogle tilfælde, nå at annullere ordren, inden den bliver pakket, og så kan du placere en ny ordre, hvor du anvender rabatkoden.




Jeg vil gerne afmeldes jeres nyhedsbrev og tilbudsmails


Vi følger naturligvis altid dansk lovgivning angående nyhedsmail, så derfor vil vi naturligvis ikke irritere dig ved at sende nyhedsmails, som du ikke har lyst til at modtage.

I bunden af alle vores nyhedsmails kan du altid selv afmelde dig nyhedsbrevet - og hvis dette volder problemer, skal du blot skrive til vores kundeservice, og så kan de hjælpe dig. Det er dog nemmest, hvis du selv afmelder det.




Jeg har glemt mit log-in til Made4men - hvad gør jeg?


Du behøver nødvendigvis ikke at være logget ind for at bestille på Made4men - du kan bestille på begge måder. Det er helt op til dig!

I praksis hjælper login’et dig blot med at huske dine oplysninger samt dine tidligere ordrer. Så hvis du ønsker at have styr på, hvad du i løbet af tiden har bestilt, så husk at log dig ind, før du bestiller. Vi kan desværre ikke lægge det i din historik efterfølgende.




Kan jeg returnere et produkt/ordre?


Hos os har du altid 20 dages retur-/fortrydelsesret (gældende fra den dag du modtager din ordre). I november og december udvider vi denne returret yderligere, så du kan bytte alle julegaver i hele januar.

Varerne skal selvfølgelig returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage om f.eks. dufte og cremer må ikke være brudt.

Udgiften til returforsendelsen dækkes altid af kunden. Før vi kan håndtere din returnering, er det nødvendigt, at du kontakter vores kundeservice pr. mail og gør opmærksom på, at du vil returnere en vare. Når en af vores kundeservicemedarbejdere har svaret dig, kan du sende varen retur til os på den adresse, vi oplyser i mailen.

OBS! Det er meget vigtigt, at du vedlægger en seddel i din returpakke med dit ordrenummer, og om du ønsker pengene retur. På denne måde kan vi håndtere din sag hurtigt, effektivt og korrekt.

Returnerede varer uden ordrenummer vil desværre ikke blive ekspederet. Vi kan ikke garantere, at du får pengene retur for et produkt, før vi har beset produktet i vores varemodtagelse. Hvis vi modtager et produkt, som du ikke kan returnere (f.eks. pga. brudt emballage eller fordi du selv er skyld i defekten) vil vi blot sende produktet retur til dig.

Se også vores afsnit omkring garanti og returret.




Kan jeg få tilsendt en faktura?


Du kan sagtens få tilsendt en PDF-faktura pr. mail. Det eneste, du skal gøre, er at sende en mail til vores kundeservice. I mailen oplyser du blot dit ordrenummer, og at du ønsker at få tilsendt en faktura. Derefter får du din PDF-faktura på mailen.




Kan jeg ombytte mit produkt til noget andet?


Ønsker du at ombytte et produkt, er det en forudsætning, at de to produkter har den samme pris (f.eks. ved forkerte størrelser) - du kan se de nøjagtige priser på hjemmesiden.

Har de to produkter den samme pris, bedes blot du skrive en mail til vores kundeservice, hvor du oplyser dit ordrenummer og forklarer hvilket produkt, du ønsker ombyttet - og hvad det skal ombyttes til.

Har produkterne derimod ikke samme pris, kan vi desværre ikke lave en traditionel ombytning, da vores system ikke kan håndtere efterbetalinger eller små-krediteringer. Derfor er du nødsaget til at returnere det produkt, som du ønsker ombyttet (se punktet: Kan jeg returnere et prdoukt/ordre?). Vi vil ved modtagelsen kreditere beløbet for produktet, og du kan herefter placere en ny ordre på det ønskede produkt.




Reklamationsret


Du har to års reklamationsret, som er gældende fra den dag, du modtager din ordre. Ifølge danske købelov har du som forbruger to års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, alt afhængig af den konkrete situation.

Ovenstående betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og skal ikke forveksles med garanti, der stadigvæk kun er 1 år - gældende fra den dag du modtog varen fra os.

Vi ombytter så vidt muligt defekte varer til et nyt produkt, så du får, hvad du oprindeligt bestilte - men vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris, hvis vi ikke har mulighed for at ombytte den.

For at vi kan håndtere din reklamation, beder vi dig først sende en mail til vores kundeservice, hvor du oplyser dit ordrenummer og detaljeret beskriver, hvad der er galt med produktet – det giver os den bedste mulighed for at behandle din reklamation. En af vores kundeservicemedarbejdere vil inden for kort tid vurdere din sag og vende tilbage med en passende løsning.




Hvordan returnerer/ombytter jeg min (jule)gave?


Når du skal returnere en (jule)gave, så skal du tage stilling til følgende:

  • Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage om f.eks. dufte og cremer må ikke være brudt
  • Varerne må ikke være testet mere, end hvad man normalt ville gøre i en butik. Det vil sige, at en trimmer ikke må være brugt, hvis den ønskes byttet eller refunderet
  • Du skal altid printe og udfylde en returseddel (alternativt skrive oplysningerne på en seddel, hvis du ikke har en printer): Returseddel
  • Ordrer, som sendes retur uden ovenstående seddel, vil ikke blive behandlet
  • Husk at sende varerne forsvarligt pakket ind, da du er ansvarlig for, at de kommer sikkert retur til os
  • Hvis ordren skal ombyttes eller refunderes, skal du selv betale for returfragten

Hvad hvis gaven skal ombyttes eller er gået i stykker
Hvis du ønsker et produkt byttet til et andet, kan det kun lade sig gøre, hvis prisen matcher det oprindelige, eller er lavere (vi refunderer differencen). Vi kan desværre ikke håndtere at bytte til et dyrere produkt, da vi ikke kan hæve yderligere, på det benyttede kort.

Hvis produktet er i stykker, og du ønsker et nyt, skal du kontakte vores kundeservice, før du sender noget retur. Så hjælper vi med fragt og genbestilling.

Pengene retur
Ønsker du pengene retur, lader vi naturligvis bare handlen gå tilbage og krediterer pengene på det betalingskort, der blev brugt, da varerne blev bestilt. Vi kan desværre ikke håndtere at refundere til andre betalingskort, end det benyttede.

Hvor længe kan processen tage?
Bemærk venligst at denne proces kan tage fra 3-14 dage alt efter hvor hurtigt PBS og dit pengeinstitut behandler sagen – og ventetiden er desværre ude af vores hænder. 



Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?


Vi bestræber os på løbende at optimere vores 'Ofte stillede spørgsmål' ud fra vores kunders spørgsmål. Skulle der være noget, du stadig er i tvivl om, så tøv ikke med at kontakte os.

Du er naturligvis altid velkommen til at henvende dig til vores kundeservice med de spørgsmål, du måtte have - enten på telefon eller mail.

Generelt


Jo tidligere på dagen du kontakter vores kundeservice, jo hurtigere kan de nå at behandle din henvendelse. Vores kundeservice arbejder så hurtigt, de kan - og de gør alt for at finde den bedste løsning, så du får den bedste oplevelse.

Er sagen vigtig (annullering af ordre, fjernelse af vare osv.), så anbefaler vi, at du ringer til os på telefon, da vores lager folk er ekstrem hurtige.

Sender du os en mail - enten morgen eller formiddag, kan vi, i langt de fleste tilfælde, nå at håndtere din sag på dagen. Det betyder derfor også, at kontakter du os om eftermiddagen, vil vi som regel først kunne håndtere din sag den følgende dag.