Bestil trygt i dag, vi sender som normalt hele sommeren!

Levering med Made4men

Hvad koster fragt hos Made4men.dk?

Vi vil altid forsøge at gøre fragten gratis for dig. Vi har derfor flyttet vores gratis fragt grænse ned til 500,-, så vi er endnu tættere på at kunne tilbyde gratis fragt.

Hvis du ikke kan få din ordre op over 500 kr., så koster fragten 39 kr. ligegyldigt hvilken leveringsmetode, du vælger.

De 39 kr. dækker en del af vores udgifter for at sende din pakke. Hvis du vil have muligheden for at kunne få gratis fragt, anbefaler vi dig at tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor vi i perioder giver rabatkoder til blandt andet fri fragt.

Fragtmetoder

DAO
Bestiller du din ordre til levering med DAO inden 16.00, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse. DAO omdeler alle årets 365 dage - også søn- og helligdage. Hvis du ikke er hjemme når DAO kommer med din pakke, og DAO ser det for ansvarligt, vil din pakke blot blive afleveret i postkassen, på døren eller lign.

Anses det ikke for ansvarligt, vil din pakke blive leveret til en af de mange pakkeshops, hvor du nemt og hurtigt kan afhente den. Du kan allerede hente den på dagen den er forsøgt leveret.Du bliver selvfølgelig også informeret omkring, hvor du kan hente din pakke.

GLS
Ved bestilling med GLS, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse. Pakkerne leveres typisk på adressen mellem kl. 7 og 16. Du skal enten have en fuldmagt hos GLS eller skrive under for levring.Træffer GLS dig ikke på adressen, så tager de pakken med til afhentning i en PakkeShop. Du vil derefter blive nærmere informeret..

PostNord
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag.

Der omdeles ikke på helligdage. Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!



Kan jeg vælge en anden leveringadresse end min folkeregisteradresse?


Du kan vælge lige den adresse, du ønsker. Du kan få sendt det til arbejdspladsen, sommerhuset eller hjemmet - det er dig, der bestemmer, hvor din pakke skal sendes til. Du skal blot angive den adresse, hvor du ønsker at modtage pakken.

Det er vigtigt, at du husker gadenavnet og husnummeret - vi oplever, at husnummeret bliver glemt - det betyder, at pakken er længere undervejs, da vi skal have bekræftet oplysninger, inden vi sender den afsted. Husk derfor alle dine oplysninger, så går hele processen hurtigere.



Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke bliver væk under transporten?


Vi sender størstedelen af vores pakker med DAO. De yder heldigvis også den bedste og hurtigste service. Den mest normale måde fejlen bliver opdaget på er, at du har modtaget en besked om, at DAO har leveret pakken hjemme hos dig, men at du altså ikke har fået noget.

Vi anbefaler dig at ringe til DAO, og de vil derefter efterlyse pakken - deres tlf.: 72 33 08 00. De har derefter op til 72 timer, til at finde din pakke igen.

Det er dog vigtigt at pointere, at DAO leverer over 95% af alle deres pakker inden næste dag kl. 10, men deres vilkår hedder sig faktisk 1-3 dage. Derfor kan de først hjælpe med at finde din pakke efter 3 hverdag er gået.

Den service lever dog ikke helt op til den service, vi vil levere til dig. Derfor kan du også ringe på vores telefon: +45 89 88 17 78, hvor vi vil hjælpe dig med at efterlyse pakken. Hører du ikke fra DAO inden 24 timer, så skal du endelig kontakte os igen, og vi finder sammen frem til en god løsning.