Gratis levering over 500 kr

Gratis levering over 500 kr

Dag-til-dag levering

Dag-til-dag levering

+200.000 glade kunder

+200.000 glade kunder

+15 års erfaring

ingen produkter fundet

Menu

Ofte stillede spørgsmål

Tilbage x

Find svar på dine spørgsmål her

Vi bestræber os altid på at sende din ordre, så hurtigt som overhovedet muligt. Vi får varer fra vores leverandører alle hverdage, og da vi er lagerførende inden for de fleste produkter, kan vi levere rigtig hurtigt.

Hvis din ordre er afsendt, og du har ikke modtaget den senest 3 dage efter afsendelse, er du velkommen til at kontakte os.
Ordrebekræftelser har desværre en tendens til at havne i dit SPAM-filter, så prøv altid at kigge der først.

Dit SPAM-filter kan også hedde 'Uønsket Post' eller 'Reklame', alt afhængig af dit mailsystem.
Det sker heldigvis sjældent, at vores system ikke får afsendt en ordrebekræftelse til den mailadresse, du har oplyst ved placering af din ordre - og faktisk er det tit blot fordi, du er kommet til at taste din e-mailadresse forkert .

Ønsker du en bekræftelse af, at din ordre er gået igennem, skal du bare sende en email, hvor du oplyser dit fulde navn samt, hvilken mailadresse du har registreret dig med, hos made4men.dk.
Vi vil så undersøge om ordren er gået igennem, og vende tilbage til dig hurtigst muligt.
Mangler der noget i din ordre, så beklager vi naturligvis mange gange! Vi er kun mennesker og af og til, laver vores dygtige lagerpersonale altså en fejl.

Der er højst sandsynligt blot tale om en pakkefejl, og det får vi naturligvis rettet så hurtigt vi kan. Du bedes blot skrive en email til vores kundeservice og beskrive fejlen - og oplyse dit ordrenummer. Så undersøger vi sagen, og får eftersendt den manglende vare hurtigst muligt. 

Har du fået et andet produkt end det bestilte, så vil vi bede dig sende billede af varen, samt af stregkoden på varen. Så har vi nemlig mulighed for at undersøge hvordan denne beklagelige fejl kunne ske. Og vi får naturligvis rettet op på det.

SÅDAN GØR DU
Skriv en e-mail til: kundeservice@made4men.dk
Det står dig frit for at annullere en ordre hos os, hvis den ikke allerede er ved at blive pakket, eller allerede er afsendt - så kan vi desværre ikke nå at stoppe den. Vores lager folk pakker hurtigt, så vi kan ikke altid garantere, at vi kan nå at annullere den.

Du kan selv annullere din ordre under dette link, såfremt den ikke allerede er afsendt.

Hvis du vil have den annulleret, skal du skynde dig at kontakte vores kundeservice samme dag, som ordren er lagt, hvis du ønsker at annullere den - ring gerne til os.

Du bedes oplyse dit ordrenummer og så vil vi undersøge, om vi kan nå at annullere din ordre og i så fald bekræfte annulleringen. Når du ikke at kontakte os, inden din ordre er blevet afsendt fra vores pakkeri, kan du altid returnere den - men vi gør selvfølgelig alt for at prøve at annullere den.

Du kan også nægte modtagelse, når din pakke bliver leveret, eller selv returnere pakken til os - se punktet: Kan jeg returnere et produkt/ordre?.

Nægter du modtagelse, vil pakken komme retur til os. Vælger du denne løsning, beder vi dig venligst kontakte vores kundeservice pr. mail eller telefon og oplyse herom i god tid, så vi hurtigst muligt kan refundere beløbet for din ordre, når pakken kommer retur til os.

Vi gør i den forbindelse opmærksom på, at Teller og PBS, som håndterer krediteringen, nogle gange kan have en ventetid på 3-7 dage, så der kan gå lidt tid, før du kan se pengene på din konto igen.
Vi kan desværre ikke garantere, at vi kan nå at lave ændringer i din ordre, da de er hurtige til at ekspedere ordrer på vores lager, men vi vil gerne forsøge. Kontakt os hurtigst muligt efter bestilling, så undersøger vi, om det er muligt.

Dog er det, uanset hvad, ikke muligt at tilføje varer til din ordre. Din betaling er sikret gennem NETS, så vi kan aldrig hæve et højere beløb end du oprindeligt bestilte for, og godkendte. Det er din sikkerhed som er i højsædet hos os.
Du kan tilføje gave- og rabatkoder til din ordre, så du får rabat eller en gave inkluderet i din bestilling. Gave-/rabatkoden indtastes i indkøbskurven eller under registrering af dine oplysninger.

Du indtaster koden i feltet: “Indtast gavekortsnummer eller rabatkode…”

Vil koden ikke virke, så kontroller gerne om bogstaver er med stort eller småt eller om der er et mellemrum et sted.

Er det en rabatkode du har fået via E-mail?

Når du modtager rabatkoder eller tilbud via nyhedsbrevene, er der ofte opsat kriterier for, hvornår du kan anvende koden. Derfor anbefaler vi dig at læse i mailen, og orientere dig om, hvilke vilkår, der skal opfyldes for, at du kan anvende koden.

Din faktura sendes faktisk ikke til dig automatisk. Hverken elektronisk eller i pakken, du modtager. Du modtager i stedet en ordrebekræftelse på email. 

Har du brug for en faktura, kan du dog altid kontakte vores kundeservice og anmode om at få den tilsendt.
Du opnår gratis fragt ved DAO, når du bestiller for mere end 500 kr. Hvis du bestiller for under 500 kr., er vi nødsaget til at opkræve 39 kr. for levering med DAO

Bestiller du levering med GLS eller PostNord, så vil der altid være fragtgebyr på.
Det skyldes, højst sandsynligt, at din pakkes mål og vægt overskrider DAO's begrænsninger på hjemmelevering. DAO leverer primært pakker om natten/tidlig morgen på scootere. Derfor må forsendelserne højst veje 3 kg (inkl. emballage)

Endvidere skal varerne kunne pakkes i en kasse med følgende mål:

Højde: 10,5 cm, Længde: 31,5 cm, Bredde: 23,5 cm

Når en ordre overskrider størrelse og/eller vægt, forsvinder muligheden desværre. Du kan dog altid vælge DAO Pakkeshop eller levering med et andet forsendelsesfirma.
Vi vil helst sende din ordre med hjemmelevering, hvis du har bestilt dette. Hvis det ikke er muligt at levere pakken til døren, eller hvis dette findes usikkert, så omdirigerer DAO den til en DAO pakkeshop i dit nærområde.


Er din pakke havnet i en pakkeshop, kan det også skyldes, at pakken er for stor. DAO leverer primært pakker om natten/tidlig morgen, og kører på scootere. Derfor må forsendelserne højst veje 3 kg (inkl. emballage).

Endvidere skal varerne kunne pakkes i en kasse med følgende mål:

Højde: 10,5 cm, Længde: 31,5 cm, Bredde: 23,5 cm

Når en ordre overskrider størrelse og/eller vægt, er vi desværre nødt til at ændre forsendelsen til en pakkeshop, hvor der ikke er samme begrænsning på størrelse/vægt, idet DAO kører i biler til pakkeshop


Hvis du er kommet til at indtaste ufuldstændige leveringsoplysninger - og det sker altså ret så ofte - så beder vi dig hurtigst muligt skrive eller bedre endnu, ringe til os.

Du skal blot oplyse dit ordrenummer, og de korrekte oplysninger, og såfremt ordren ikke er pakket endnu, så kan vi rette fejlen, og få sendt din ordre afsted til dig, med de korrekte oplysninger.

Skulle ordren være sendt afsted med forkert navn/adresse, så vil den højst sandsynlig ende i en pakkeshop, så frem adressen er ugyldig. Hvis den bliver leveret på den adresse, som du indtastede ved en fejl, så beder vi dig kontakte husstanden på denne adresse.

Skynd dig at kontakte os, så vi kan få rettet adressen inden din ordre bliver sendt. Det er menneskeligt at fejle, og mange har gjort det før dig 😃

Stoptiderne viser, hvornår du skal bestille inden for, at få din ordre med i næste forsendelse. 

Stoptiderne varierer mellem de forskellige transportører, vi benytter. Nedenfor kan du se, hvornår du skal have bestilt for, at få din ordre med ved næste afhentning. Vi afsender med den valgte transportør. 
Mandag - Torsdag
Fredag
Lørdag 
Søndag
GLS19:3016:00Ingen16:00 
DAO Home16:0016:00 16:00 16:00 
DAO Shop19:3016:00 16:00 16:00 
Postnord17:3016:00 Ingen ingen
Hvis din pakke ikke er kommet frem i løbet af den lovede leveringstid, skal du kontakte vores kundeservice: kundeservice@made4men.dk indenfor 5 dage, så vi kan få pakken efterlyst hos fragtselskabet. Oftest lokaliseres pakken hurtigt, og bliver leveret til dig. 

Hvis ikke din pakke kommer frem efter efterlysningen, så vil vi som afsender af pakken naturligvis erstatte den for dig, og sende en ny afsted. 

Husk at notere dit ordrenummer og/eller pakkenummer på din henvendelse, når du kontakter os angående problemet. 

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, har du 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget din vare. Du skal blot give vores kundeservice besked inden de 14 dage er gået.

Vi beder dig venligst printe og udfylde dette dokument og vedlægge det i pakken. Det er vigtigt du gør begge dele - ellers kan det forlænge håndteringstiden.


Returformular 

Pakker, der sendes med DAO eller til pakkeshops, vil komme retur og skal fremsendes på ny.

Du skal selv betale for returneringen af produktet, denne omkostning refunderer vi ikke.

Returnerede varer uden ordrenummer vil desværre ikke blive ekspederet. Vi kan ikke garantere, at du får pengene retur for et produkt, før vi har beset produktet i vores varemodtagelse. Hvis vi modtager et produkt, som du ikke kan returnere (f.eks. pga. brudt emballage eller fordi du selv er skyld i defekten) vil vi blot sende produktet retur til dig.

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, der af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
Er et eller flere af dine produkter gået i stykker under fragt, så skriv til os indenfor 5 dage fra du har modtaget pakken.

Emailadresse: kundeservice@made4men.dk

Vi skal have nogle billeder fra dig, som du skal sende med i mailen, så vi selv kan vurdere skadens omfang. De billeder vi skal bruge er: 

Selve pakken(min. et billede hvor man kan se pakkelabel), Indpakningen som lå ved produkterne i pakken, Det/de produkt/produkter, som har taget skade

OBS: det er meget vigtigt, at du gemmer både pakken, indpakningen og produktet, der har taget skade, indtil vi har været i dialog omkring problemet, og indtil vi har løst det for dig.

På forhånd tak.

Når du skal betale din ordre kan du betale med kreditkort eller Mobilepay. Vi understøtter følgende betalingskort:

Visa Dankort
Visa
Visa Electron
Mastercard
Maestro.
Ifølge lovgivningen må vi først trække penge fra dit kort, når varerne sendes afsted til dig.

Når du laver din ordre, og indtaster dine betalingsoplysninger eller betaler med Mobilepay, accepterer du blot, at vi må hæve dine betaling, når din ordre sendes.

Når ordren er afsendt, vil du opleve at pengene hæves på din konto. På dit kontoudtog vil der fremgå vores koncern navn: Firtal Web

Når en ordre annulleres, vil betalingen ligeledes blive det. Der vil derfor ikke blive hævet noget i din bank

I Danmark er det ikke lovligt at hæve pengene for en ordre før, den er afsendt. Dog findes der betalingskort, hvor beløbet bliver reserveret lige efter købet.

Har du gennemført en bestilling og betalt med MasterCard eller VISA Electron, og efterfølgende annulleret din ordre, så vil beløbet fortsat være reserveret på din konto.

Denne reservation varer i 28 bankdage, og kan ikke fjernes af andre end din bank. Reservationen udløber automatisk efter de 28 bankdage.

Om du kan få slettet en reservation, afhænger af de kortholderregler, der fulgte med, da du fik dit kort. Reglerne fra bank til bank minder meget om hinanden, men kan dog variere, så kontakt din bank for mere info. Eller vent evt. på, at de 28 bankdage er gået, og reservationen ophører af sig selv.

Made4men har ingen adgang til at få denne reservation slettet, det er udelukkende din bank.


Hvis du af en eller anden grund fortryder dit køb efter pakken er afsendt, kan du stadigvæk bruge din fortrydelsesret ganske nemt.

Vi henviser, for en sikkerheds skyld, til vores forretningsbetingelser, så du altid har de helt opdaterede og gældende betingelser:

(Regeringen og e-mærket regulerer dette en gang om året - og vi vil gerne overholde alle regler så du er bedst muligt sikret som kunde)

Hvis du allerede nu ved, at du ikke ønsker din pakke, og den er på vej har du forskellige muligheder for at nægte modtagelse. Med Postnord og GLS kan du nægte modtagelse og med pakkeshop, kan du undlade at hente pakken således at pakken automatisk sendes retur til os. 

Når vi har modtaget pakken vil vi sætte pengene tilbage på det kort, du har betalt med.

Har du modtaget din ordre, og har fortrudt købet, er du velkommen til at sende din ordre retur til os.

I begge tilfælde, vil vi bede dig huske, at skrive til vores kundeservice pr. mail, hvor du informere om, at du har fortrudt dit køb. Her må du meget gerne oplyse dit ordrenummer, så vi hurtigt og nemt kan ekspedere din sag, når den kommer ind ad døren.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del eller intet af købsbeløbet tilbage.

Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage om produktet må ikke være brudt. Du har med andre ord pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, kan vi desværre ikke refundere for. 

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, der af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
Du har naturligvis to års reklamationsret, som gælder fra den dag du modtager dine varer.

Hvis varen er gået i stykker under fragt ved ankomst, skal du reklamere inden 5 dage efter, at du har opdaget fejlen. Ellers har du reklamationsret i 24 måneder under købelovens regler, hvis et produkt går i stykker.

Du skal blot sende en e-mail til vores kundeservice og beskrive problemet. Sørg for at oplyse det pågældende ordrenr. og hvilken vare det drejer sig om i mailen.

Send ikke noget retur til os før du har skrevet med os. Vi kan ofte hjælpe hurtigere og bedre.
Send ikke noget retur til os før du har skrevet med os. Vi kan ofte hjælpe hurtigere og bedre end du tror 😃

Du har naturligvis to års reklamationsret, som gælder fra den dag du modtager dine varer.

Hvis varen er gået i stykker under fragt ved ankomst, skal du reklamere inden 5 dage efter, at du har opdaget fejlen. Ellers har du reklamationsret i 24 måneder under købelovens regler, hvis et produkt går i stykker.

Vi henviser lige for en god ordens skyld til vores forretningsbetingelser:

I praksis er det dog ikke så langhåret som juraen gør det til.

- Du kan enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. (Forudsat at reklamationen er berettiget, naturligvis)

Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest op til to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af holdbarhedsperioden,

Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til vores kundeservice - og det er du jo allerede i gang med.

Sådan gør du

Du skal blot sende en e-mail til vores kundeservice: kundeservice@made4men.dk og beskrive problemet. Sørg for at oplyse det pågældende ordrenummer og hvilken vare det drejer sig om i mailen.

Jo mere info vi kan få på forhånd, jo hurtigere kan vi hjælpe dig.
Hvis vi er kommet til at sende dig et forkert produkt, beklager vi mange gange. 

Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice - kundeservice@made4men.dk

Vi skal bede dig sende os dit ordrenummer samt et billede af det forkerte produkt og stregkoden på det. Så skal vi naturligvis nok være behjælpelige med en god løsning.
Ved at oprette en konto i vores shop, får du nogle fordele, så som at du kan gennemføre dine køb meget hurtigere, gemme flere leveringsadresser, se og spore dine ordrer på din konto og meget mere.

Klik på "Log ind" som er placeret helt i toppen af hjemmesiden. 

Indtast dine log-in oplysninger i dit korrekte felter. 

Har du mistet dit kodeord til din kundekonto, så kan du dette blive nulstillet. Se hvordan du nulstiller det under “Hvordan nulstiller jeg adgangskoden til min konto?” 
Hvis du har en kundekonto hos os, og desværre har glemt eller mistet din kode, så kan du altid selv nulstille den.



Skulle dette drille af den ene eller anden grund, så send en mail til vores kundeservice: kundeservice@made4men.dk så vil vi sørge for at nulstille dit kodeord fra vores side af.
Det er ikke muligt tilkøbe et abonnement med diverse fordele mod månedlig betaling.

Hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, og ikke længere ønsker at modtage det, så kan du afmelde det via et hvert nyhedsbrev, du modtager.

Nederst i e-mailen, vil der stå “afmeld” eller “unsubscribe”. Du kan også afmelde den herunder.
Vores kundeservice vil gerne forsøge om vi kan hjælpe dig med dit spørgsmål. 

Send blot en mail til: kundeservice@made4men.dk
Du må meget gerne være omhyggelig i dit spørgsmål, og i dine kriterier herom, så vi kan give dig en så præcis og tilfredsstillende vejledning som muligt. 

Det er desværre ikke muligt at afhente din ordre på vores matrikel. Du kan i stedet vælge vores forsendelsesmetode, via DAO. Oftest vil du så have din pakke i hænde allerede i løbet af 1-2 dage.
For at kunne betjene og servicere dig, opbevarer vi naturligvis en mængde persondata om dig.

Det er dog altid muligt i henhold til Persondataforordningen, at få sin data slettet eller få indsigt i den.

Hvis du ønsker at få indsigt i din data eller slettet din data sender du blot en email til vores kundeservice.


Skriv til os på kundeservice@made4men.dk
Hvis du er en virksomhed, leverandør, blogger/influencer, der ønsker et samarbejde, skal vi bede dig kontakte vores kundeservice.

Du bedes skrive på kundeservice@made4men.dk, og vi vil være behjælpelige med at sende din henvendelse videre til rette person hos os. Hvis det har interesse for os, vil vi vende tilbage til dig.

Vi udleverer ikke specifikke emailadresser eller telefonnumre på de øvrige ansatte hos os, så alt skal igennem vores kundeservice.

Har du ikke fundet svar på dit spørgsmål, skal du være mere end velkommen til at kontakte os på telefon eller email, så vi kan hjælpe dig.

Du er altid velkommen til at sende os en mail. Vi bestræber os på, at besvare den indenfor 24 timer. Dog kan der være længere svartid i Weekenderne, hvorfor der her må forventes lidt længere svartid


Alternativt kan du ringe til os på telefon 89 88 17 78, hvor telefonen er åben mandag til fredag kl. 10.00-15.00

Vi gør opmærksom på, at der holdes lukket mellem 12.00 - 13.00.